De här suger ju. . .

ja iaf fotbollsmatchen igår..hur kasst spelade inte Sverige egentligen? :O fast man får la va glad att de ryckte upp sig o taggade till lite i 2a halvlek..
annars va de bara mys ^^ mysigt att halvligga i din famn o känna dina armar om mig :) du är himla fin ^^ attsingen att du åker till öland sen ikväll över midsommar :/ menmen, får ligga o krama om min lilla kanin istället, funkade ju ganska bra tills jag träffade dig så jag överlever väl 2 nätter utan att ligga o krama dig om natten =)
de här känns himla fint :)

jobba hela midsommarhelgen, gött me pengar men tjeligt på en så stor festhelg...menmen...ut till camilla va ett tag sen man träffade henne nu..ska bli så kul o träffa gänget igen :D:D va aslänge sen man träffade dem ju :O

jaha, va fasen ska man hitta på ikväll då? ingen johan att susa över till ju :/ men men..får la kanske umgås lite me min familj istället...

in till stan senare idag...gå på systemet me hanna :P va ett tag sen man såg henne :/ typ 2 veckor :O liiiite för lång tid..angelica, carro o elin också för den delen -.-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0