Faktiskt väldigt bra :)

terrade micke lite för att få reda på va hans kompis kunde ha menat me de där han sa på midsommar...oh de va ju som jag misstänkte väldigt mycket fyllesnack bakom de...hade det här inträffat i höstas hade jag vart helt förstörd o lessen..men nu till min stora lycka är jag inte det, jag bryr mig faktiskt inte..jag har till min stora lycka ÄNTLIGEN kommit över Micke :) det var det bästa som någonsin kunnat hända mig tror jag...

fast tro inte att de är tomt i min hjärna på tankar om de motsatta könet...micke har nu blitt en johan istället...fast de har ju vart så i typ 2 veckor nu iaf :) allting flyter på och jag är faktiskt riktigt lycklig för en gångs skull...visst är jag lycklig annars också, konstigt vore de ju annars me alla vänner o familjen som man har..men nu när de går så bra me kärleken så är liksom mitt humör på topp för jämnan :) fast jag ska väl inte säga hej än kanske...
vi tar de fortfarande lugnt, eller ah beror väl kanske på hur man ser det hahaha..om man skulle kolla på smsen vi skriver till varandra kan man tro att vi är tillsammans, men de vet jag ju att läget inte är...än iaf...
bara att vänta o se hur de blir..känns himla bra iaf :)
sov hos han i måndes natt, huuuur mysigt som helst..har saknat min nallebjörn :P finns inget mysigare än att kura ihop sig intill honom :) ännu mysigare är de när de åskar...då håller han om mig ännu hårdare =)

ledig helgen som kommer..synd bara att man inte har så mkt pengar så man kan gå ut o festa..men vi har ju trots allt hela sommaren på oss att festa :D:D:D sjuuuuuuuuuuuukt gött...är ledig idag också, fram tills ikväll ska jag städa, o förhoppningsvis kunna gå ut o sola lite :) börjar blekna lite haha :P sen förhoppningsvis lite mys me johan ikväll :) kanske skulle ta o va här för en gångs skull...fast ikväll blir de ju inte till att sova över :/ jobbar imorn igen, visserligen bara till 12 ^^ sen in till stan o fixa lite saker...kolla i massa klädbutiker o drömma lite :P jaja...får la gå upp till pappa o käka lite lunch me han..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0