Fest ala Plönninge :D

ja, så fick man då återigen uppleva studentveckan :P denna gång tyvärr bara som åskådare o inte deltagare..men men, alltid trevligt :)

smet upp till hushåll på kvällen o hälsade på...åh där va de fest ala plönningestile som alltid :D åh va jag har saknat dem festerna :P när man sprang runt o flummade på skolan till långt in på småtimmarna :P

jag o karro hittade connys uppstoppade räv Sigvard :P som vi tog med ut på en promenad, stackars Åke har blitt ersatt av en räv :O fast Sigvard va riktigt trevlig han med :) han sa inte så mycket, fast snackandet skötte jag o karro alldeles utmärkt på vår lilla promenix :P vart otroligt kul o träffa alla plönninge elever igen :D ettorna va väldigt trevliga, så de ska nog bli bra...

han vart ju söt, men vi får väl se..jag vill ju som ni redan vet ha en annan ;) (A)

så är det dags för det årliga lärarspexet ikväll o jag ska se det :D:D:D fy fasen va kul hihi :) fast tror inte jag festar ikväll...tar igen de imornkväll på dansen =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0