Full fart mot helgen. . .

jaha...har väl kanske inte hänt så jättemycket sen jag bloggade sist...
fast lite har de ju hänt :)
idag föddes de en liten tjurkalv :) (äntligen, hon har väntat länge på att ploppa ut han :P ) söt som attan e han :P..denna gången lyckades jag faktiskt få ner kalkstaven i svaljet på kossan :D:D hur stolt som helst :P henrik är bra mycket roligare att jobba me än me sören...förklarar på ett bättre sätt gör han med..att han sen dessutom ser avsevärt mycket bättre ut än va sören gör är ju också lite trevligare hahahah :P

fast jag har ju johan :) har dock inte hunnit träffa han sen i måndas :/ stackarn jobbade till halv 12 igår kväll...får väl se om vi hinner träffas nu i helgen, vi skulle försöka hinna me en kväll iaf :) saknar att mysa me han :( fast sen är ju förståss lite nyttigt att vi är ifrån varandra också..vi har ju faktiskt träffats typ varje dag 3 veckor i sträck haha..de blir nog bra de här..

imorn ska jag äntligen få sova ut :D:D hur skönt som helst..ledig 4 dgr o sen jobba igen på tisdag...mycket angenämt haha :P
natti natti..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0