Helgen som gått

jaa, som sagt så vart vi ju på liseberg i fredas :) i lördas hände inte så mycket, gjorde klart uppgiften till Internet o webbtjänster..

igår vart jag o brorsan på Brottet o simmade...sen vart de hem o sen stack jag bort till johan :) åkte me han o hans kompisar till östra stranden...badade o hade hur kul som helst :D sen stack vi hem till han, spelade kubb o lite fotboll..träffade hans föräldrar o morfar..hej o hå va fort de går här hahaha....men de va mys :) tittade på en massa full frys avsnitt haha...den e sjuukt kul den serien :P

de är ngt visst me stränder o typ 1a dejten..om jag inte minns helt fel så va de så förra årets sommarromans började hahahah xD får väl se hur den här kommer bli :) :P

idag vart de första dan på jobbet, fast idag är de bara inskolning typ...fast tycker de är onödigt att han berättar en massa om de grundliga sakerna...så dåligt minne har jag faktiskt inte...har liksom jobbat där i typ 3 år !! :O är ju bara de där lilla extra jag behöver lära mig för att kunna ha eget ansvar där uppe...de andra är ju inte så svårt, vet hur jag ska jobba nere i mjölkgropen osv...jaja de löser väl sig..
typ en timme kvar på lunchen...sen bara jobba till halv 6, gött som fan :P

annars händer de la inte så mkt idag...ta de lugnt sen ikväll o vila upp sig inför imorn igen...jobba fram till på fredag o sen på lördag ner till malmö o se Dolly Parton :P ska bli häftigt hehe :P

Kommentarer
Postat av: Martina

Hej vännen! Guu va kul att se dolly! Det ska isst carro och anna också göra . :)

2008-06-12 @ 21:37:42
URL: http://blayenka.blogg.se/
Postat av: Sandra

mm jag vet :D ska se om jag inte kan få en liten snackstund me dem =)

2008-06-14 @ 11:38:16
URL: http://floppsy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0