Klantarsle nr 1, de e jag de . . .

jajjemen..jag menar, om man cyklar in i ett elstänge måste man ju va ganska klantig haha :S där cyklar jag me tankarna på ett heeeelt annat håll ;) iaf, där far jag rätt in i det..far tillbaka som en jäkla projektil..fastnar me en tråd i cykeln, så den blir ju ganska ledande haha...kunde ju knappt ta i cykeln haha :P :S

hmm..nästan första dan helt själv i lagården..och jag måste säga att jag klarade de mycket bra om man bortser från bråkiga kossor o krånglande amningsmaskiner hah...imorn kommer de riktiga eldprovet då ska jag nämligen va helt själv..om man bortser från brorsan som är i andra änden av lagården o tvättar..fast de är lugnt, har fusklappar lite här o var i lagården ifall man skulle råka glömma bort sig lite :P

haft väldigt mysigt ikväll :) de tycker jag få bli en tradition ^^ fast de blir mys på fredag igen :D tycker vi om haha :P luktar gott också..vääldans mysig kropp =)
började titta på Cloverfield, men den vart han inte särskilt intresserad av så vi tittade på Ladder 49 istället...oh fyyyy va jag bölade i slutet :( jättesorglig ju...

happ..nää kanske skulle ta o lägga mig, upp kl 5 imorn igen...får iaf sova ut på lördag morgon :D hoppas jag :P är ju trots allt inte varje natt man får sova jämte en mysig person :)



Fy faaan...den där räven är de fan skottpengar på asså...
inte nog me att fanskapet va o grävde upp silvers grav, nu va den precis på missan...
fy fan...är den på henne eller silvers grav igen då jävlar, lovar jag att den har ett skott i pannan fortare än en höna skiter.....så arg så jag skakar.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0