Liseberg :)

jaha, de här börjar ju faktiskt bli en tradition att åka upp efter studenten till liseberg :D visserligen inte min student i år, men aah ni fattar...

jag, hanna o angelica åkte tåg upp till götet sen lämnar angelica oss för att gå me hennes familj..jag o hanna börjar lite försiktigt me jukebox, då hannas sinnen inte riktigt var i sina fulla bruk sen dagen innan ;) vi avancerade oss snabbt till bergsbanan...sen gick vi runt o åkte en massa bland annat vår egen favorit kanonen eller som hanna hela tiden sa kalkonen..hahaha:P fick me mig angelicas brorsa robin upp i både höjdskräcken o uppskjutet :P najs, dem e roliga hehe..

tanken vart ju att vi skulle sammanstrålat me fegge o hans kompisar :D men de blev tyvärr inte så :( synd, hade vart jävligt kul o träffa lillen igen :D men men, de kommer ju ner v 29 istället :D:D då ska vi partajja ^^

åkte hem me 21.40 tåget o hanna somnar som vanligt ifrån mig, har inte så värst kul..när vi inte har så långt kvar till hstd börjar den lilla ungen jämte mig att sjunga en massa sånger bla en om en liten undulat :P hon va jättesöt :D lite underhållning, för de fick jag ju inte direkt från hon som satt vid fönstret ;)

hade också fått ett IQ svar från en ngt full fegge på mobilen...va ganska underhållande att lyssna på hahaha :P

hmm..vet inte, vi får ta de lugnt o se va som händer...

Kommentarer
Postat av: Hanna

haha sorry :P men jag va sjukt sleten sen natten före xD å finns inget mer sövande än tåg :P

2008-06-09 @ 20:59:50
URL: http://hannahou.blogg.se/
Postat av: Sandra

hahaha lugnt :P hade ju johan o lule som underhöll mig..juste höll på att glömma den lilla flickan som sjöng så vackert hahah :P

2008-06-11 @ 23:01:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0