Midsommar o jobb. . .

igår va de midsommar..och som svensk tradition. så bjöds de ju naturligtvis på en hel del regn..som alla andra midsomrar..

jobbade tillsammans me Johanna idag, huuuur skönt som helst att ha ngn o prata me =) vi har hur kul som helst, flum, eeeh aah :P

va hos Camilla sen på kvällen, va hur kul som helst o träffa de gänget igen :D
Hanna: Hur är de me hålkänslan?
David: Äh, jag försöker ju...
Hanna: In me den, in me den..
David: Men Hanna, hur dricker du vin egentligen?! :O me sugrör? :S
dem e helgalna :P hur kul som helst, men eftersom jag jobbade idag så vart de ju lugnt för min del..en cider :)
fick dock ett konstigt samtal från micke igår...sen ringde hans kompis upp o de han sa va ju inte direkt särskilt lämpligt för mig att höra..men har faktiskt inte tänkt så mkt på de som jag trodde jag skulle göra..
Hmm, undra varför han blir generad när hans kompisar frågar om mig? :S på ett sätt hoppas jag att de handlar om de som jag så länge gått o tänkt på, men samtidigt inte...eftersom jag har hittat en helt underbar kille och vill inte att ngt ska förstöra de här...får väl se va de e, förhoppningsvis va de nog bara gammalt hederligt fyllesnack...

imornkväll blir de mys igen =) ledig måndag o tisdag = massa mys på natten :D:D helt underbart, min kanin vart ju inte så bra på de där me att krama tillbaka *hmpf* jaja...han e riktigt fin :) tycker om han riktigt mkt...

Kommentarer
Postat av: Hanna

När sa jag det där xD

2008-06-21 @ 22:31:01
URL: http://hannahou.blogg.se/
Postat av: Hanna

å ja drack la inte vin med sugrör :O ja drack alkoläsk va jag vet :P

2008-06-21 @ 22:32:36
URL: http://hannahou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0