Mys :)

igår va de äntligen sista jobbdagen för veckan...huuuuuuuuuuuuuuuuuur skönt som helst..har ju krånglat en del när jag jobbat o de har hoppat många fula ord ur munnen på mig under veckan heh :S

iaf...mys igår :) åkte hem till johan vi skulle basta o massa me hans kompisar..åker iväg till en som hette lasse som va fullständigt gaalen haha...hur rolig som helst :P jag skulle ju inte druckit igår eftersom jag slitit som fasen hela veckan..så de kunde väl bara gå illa tänkte jag..sagt o gjort helt plötsligt kommer johan me en drink "drick o va glad :P" jaha, sen kom de öl på öl haha...blev lite smått lullig :P
bastade o hade trevligt..sen stack vi till holms bygdegård, va tydligen fest där..hade hur kul som helst :D träffade både annelie o patrik...kul o se dem igen, va ju ett tag sen sist hahah :P
kom nog hem vid halv2-2..sen vart de mys hela natten =) han är fin ^^ oh han blir bara snyggare o snyggare för var gång man ser han hihih =) de här känns väldigt bra :)

ikväll drar vi ner till malmö o ser pattlisan :P Dolly Parton..ska bli jävligt häftigt, hon har ju gjort några bra låtar, men hon är ju en sån stor artist så de lär nog bli häftigt även fast man inte känner till så många låtar me henne...
attans att man missar matchen ikväll..men har fått johan till att rapportera hur de går under tiden :)

så jävla gött..ledig fram tills på tisdag, då börjar jag jobba igen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0