Sjuukt va tiden går fort. . .

Igår är det 1 år sen jag tog studenten...känns ofattbart, och hur många har man egentligen hållt kontakten med sen dess? ja knappt 10 iaf...10 av 27...

As we go on, we remember all the times we had together. And as our life change, come whatever, we would still be friends forever. . .!

Idag är det också 1 år sen Peter dog..känns konstigt..de va ju så konstigt, man pratade me han den där torsdan när de va dansen o sen på lördasmorgonen fanns han inte mer.

Sov hos Johan i fredas, sen på lördan vart de Dolly Parton på kvällen...sjuuukt häftigt :D fast jag kände bara igen typ 4 låtar, men de va najs ändå ^^ sen på söndan va de ut till morfar o se när Nelly red på ngn Roping clinic, hon e duktig..blev precis som alltid annars när jag ser folk rida sjukt sugen på att skaffa häst o börja tävla...Fan va jag saknar att tävla me Babben, min lilla tjockis :P
sen ut till morfar, grillade o hade kul...Jenny minstingen höll ju låda :P vi skrattade så grät ibland haha...johan ringde mitt ialltihopa, de snappar hon ju upp så klart o så va förhöret igång :P

Jenny: Asså, Sandra...får nog ta över din mammas roll för en stund o ta ett allvarligt snack me dig om de här me killar..jag menar, så du inte blir som jag..! Jag har 3 väldigt bra böcker som du ska få låna..

så sprang hon upp o lånade dem..

Jenny: Först den här boken, "Tjejer och Killar" (den där boken man fick i 6an av skolsköterskan), så började hon rabbla upp penisens delar. Sen om de skulle gå bra mellan dig o Johan så finns de också den här boken... "Hur man håller kärleken vid liv" och sen om det skulle gå jättebra mellan dig o johan så finns det den här.."Att våga vara förälder"...

vi skrattade så vi grät...
sen på kvällen va de hem..duscha o byta kläder..sen susade jag bort till johan :) där killarna hade vart så gulliga o väntat me att sätta igång filmen tills jag kom...givetvis en skräckis :P ngn vampyr film va de iaf..helt ok faktiskt...såg typ 95% av filmen...så jag avancerar mig.. till hösten är jag redo för nya tag me skräckisar i ljungby ;) fast jag hade ju johan jämte mig som höll om mig hela tiden så de hjälpte ju en hel del =) sen började de åska igen :/ :S sen sov jag över där =)
börjar vänja mig vid att sova jämte ngn nu..himla mysigt ^^

Fast jag vill ju inte va en fiskmås...har ju faktiskt sagt att jag är en lax :P

vi har iaf typ haft lite serious talk..o kommit fram till att vi ska fortsätta träffas som vi gör nu o se vart de leder..så de e najs...kanske äntligen turen har vänt?

Kommentarer
Postat av: Linda

Jag är glad för din skull tjejen, det är du värld:)

2008-06-16 @ 21:18:16
URL: http://missdubbelmoral.blogspot.com
Postat av: Anonym

Heej! Så du har blogg. Bra att jag hitta dej då :)

2008-06-17 @ 08:42:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0