Fullt ööööös :P

yeaah..de kan man verkligen sammanfatta de som :P
åkte hem i torsdas o tog de lugnt :) på fredan va de plugg o mårtenson som gällde ^^ träffade många roliga pers ute =) mårtenson håller alltid måttet =) förfestade hos markus o träffade suzette, va ett tag sen :/ men de va najs o träffa henne igen =) synd bara att hon inte hängde me till mårtenson menmen..

igår fixade vi bilen...va visst inget som va sönder, va bara axeln som hade hoppat av, så de va inte så svårt att laga...efter 30-45 min vart pärlan fixad igen och redo för att ge sig ut i regnet :P på kvällen bar det av mot Krogsered o Boa...hittade faktiskt rätt från början utan att behöva ringa om hjälp, väldigt stolt...me tanke på mitt kassa lokalsinne är detta verkligen en bedrift :P haha..asnajs att träffa en massa plönninge elever igen :D träffade dessuom Tobbe där, va ju liksom typ ett halvår sen jag träffade o hörde från han sist..så vi pratade ut lite o nu känns de bra ^^ han va lika go som vanligt :P *waaaah* haha :P träffade sandra mårtenson där, visste att hon kände en som gått på ryssby men att de va oskar visst jag inte hahaha...världen är allt bra liten =)

haha ojoj...va vi bakisflummade när vi vaknade eller :P roligt var det =) rikard va rätt tossig haha, han va nog fortfarande lite full när han vaknade :P ska bli najs att få bilderna sen :P roliga är dem haha =)
sängen vart dessvärre väldigt hård, så jag sov inte så bra i den :/ vilket resulterade i att jag slocknade på soffan så fort jag kom hem haha...mamma vart inte så glad på mig då, sov bort lite som kunde vart effektiv pluggtid haha...men va faaan, kan plugga imorn...koncentrerar mig dessutom bättre här i ljungby plus att jag kan diskutera med de andra om jag kör fast..

tenta på onsdag då...laddad?? eeeh njae inte direkt :P ska lägga mig nu..

btw. bara 15 dgr kvar tills jag åker till thailand :D:D:D

Kommentarer
Postat av: Hanna

Oj, OJ, oj! det är inte illa bengan ;) hitta rätt ute i ödemarken ;)

2008-03-03 @ 21:03:31
URL: http://hannahou.blogg.se
Postat av: Linda

Gud vad jag blir avis! Vill också åka till värmen!=)

2008-03-03 @ 23:10:08
Postat av: Anki

får ja hänga me i väskan?;-) Gonna Miss U!

2008-03-05 @ 20:19:54
URL: http://sauda.blogg.se
Postat av: martini!

åå jag vill med till thailand! såå fusk! men ha det kalas :)

2008-03-09 @ 12:47:33
URL: http://blayenka.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0