Helgen som gått

gårdagen va ganska lugn :) men sen på kvällen brakade allt loss :P då va de tid att fira mys något försenade födelsedag :) vin o räkor...det var väldigt trevligt ^^ mycket skratt och många galna bilder haha (A) ojoj...ska bli kul o se dem bilderna sen när kameran kommer rätt igen...får den väl imorn i skolan =) sen var de tereza som gällde..va väldigt trevligt för en gångs skull =)

idag har de bara vart film o slappt som gäller...jar sett på Förtrollad, Guldkompassen och Bring it on in it to win it (eller va den nu hette :P) och varför kan det aldrig bli som i de där mysiga filmerna för?? man hittar sin drömprins och sen Then they lived happily ever after...va hände liksom med det?

men får väl göra klart min artikel nu så jag kan sova gott inatt...ska ju dock inte bli kul att redovisa de imorn :/ tycker vi inte om ...jaja, klassen e ju schysst så de blir bra...har gjort detta många gånger så de klarar jag =)

nu ska jag återgå till min artikel...ha de najs...

på lördag ska jag se Hardcore Superstar :D:D:D o på tisdan den 18e sticker jag till varmare breddgrader ;) bara 9 dagar kvar :D:D


Kommentarer
Postat av: Anki

haha Tereza trevligt?! Lilla Sandra va vi på samma ställe?;-P

2008-03-10 @ 10:46:53
URL: http://sauda.blogg.se
Postat av: Sandra

joo jag hade riktigt kul där :)

2008-03-10 @ 11:34:49
URL: http://floppsy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0