Ankis födelsedags fest :)

va helt underbart kul :D roligt att få träffa både gammalt o nytt folk..vi hade skitkl, dansade o sjöng..rökte vattenpipa gjorde vi också..var hur trevligt som helst :D
de gjorde carro bra =)

kom hem idag efter ett ex antal pisse/rökpauser..adde fortsatte supa i bilen, vilket ledde till att han blev lite överförfriskad :P till en början va de rätt kul att se honom vingla runt, men värst va de på BK..kanske inte bästa stället att sjunga dansband o allt va han sjöng en söndags eftermiddag bland alla barn familjer..menmen..
när vi väl kom hem så drog vi ganska direkt till Bolmen..badade o solade, väldigt trevligt :)




dessvärre, va inte denna helgen bara späckad me roligheter :/ hade fått mejl från morsan igår, där hon berättade att dem till slut hade tagit bort John Silver..va visserligen de bästa vi kunde göra, men de känns ändå för jävligt...men pappa hade iaf begravt honom där jag ville :) under Forsytiabusken där han alltid låg eller ah ligger o sover i solskenet...fan va jag kommer börja lipa när jag ser den nästa gång jag kommer hem :/

kommer alltid att älska dig gubben min...No matter what..!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0