Hemflyttning

jaha, så har man flyttat hem igen och ska bo hemma i 3 månader..hur ska nu detta gå egentligen?! jag som är van vid att bo själv och inte ha ngn störig lillebrorsa som stör en hela tiden eller föräldrar som tjatar på en ideligen?! nja, de funkade ju ganska bra mina första 19 år så varför skulle jag inte klara mig dessa 3 månaderna :P
kommer ju dock bli lite tjatigt att inte kunna springa in till grannarna titt som tätt :P

grillfest igår på hammaren as usual :) vart relativt lugnt..dock när jag är i farten kan de ju komma en del blåmärken..skulle ju ge igen på Petter sen förra veckan även fast jag gav igen på han då också..så jag o mattias sprang in i verkstan o hämtade en vattenkanna m vatten..den sprang jag med efter petter..bara de att han sprang in på hammaren och jag kommer efter..hann väl kanske inte riktigt stanna då me den farten jag hade så jag sprang rätt in i dörren och helt plötsligt ligger jag på rygg me vattenkannan jämte..om de va för att jag sprang in i dörren eller som jag halkade me skorna vet jag inte, kanske en kombination av båda :P va vet jag haha...ont har jag iaf idag  :/
spelade brännboll borta på nålen, kul kul =)
har även fått me när nenne badar i fontänen på stora torg..skrattar lika mkt varenda gång jag ser filmen på kameran, spelar ingen roll hur många gånger jag ser den haha :P

upp rätt tidigt idag o sticka iväg på seminarie till skolan...vi skrattade så vi grät imellanåt när Anna-Lena Brundin kom in och pratade (hon som spelar mamman i Mysteriet på Greveholm ;)) hehe....vart väldigt intressant att lyssna på :) därefter hem och stressa som en tok..städa o packa...när jag kommer till att dra ut sladden från kylskåpet får jag ju lite panik..hur faan får man ut detta då?! efter 10 min kånkande o bökande fick jag ut det, då jag till min stora förtret upptäcker att sladden sitter ovanför kylskåpet...smaaaaart... -.-

men men, nu sitter man här i köket hemma i plönninge..borta bra men hemma bäst :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0