hipp hipp hurra för mig =) :P

jajjemen :) inte varje dag man fyller 20 inte hihi :) stooora damen nu ;)
hade arbetspsykologi idag, alltid lika intressant :D

sen vid 4 tiden kom familjen över me lite tårta o presenter :) alltid uppskattat att få presenter..
fick en fin bok me massa bilder från mina 20 första år :) o en svart/vit plansch me Golden Gate bron =) sen hade dem ngt där hemma också, hoppas på en tv :D:D men vi får la se va de e för nåt..
sen är jag fruktansvärt nyfiken på va de e för påhitt brorsan har kommit på me post-it lappar o mitt rum ?!

sen vid 7 tiden kom anton o kallin över :) alla åt glass o va glada ^^ fick några vääääldigt feminina skruvmejslar av tjejerna :P rosa o me fina toffsar på hahah...så nu kan jag äntligen börja meka på allvar me pärlan ;) hahah
fick lite vin av anton :) såg på ngn riktigt kass college film, fast den hade visserligen sina ljusa stunder..men dem kunde man ju räkna på en hand hahha..tacka vet jag Sorority Boys haha...

vart ju på systemet en premiär runda innan idag:) hon i kassan  va skit tråkig -.- "aah, får väl gratulera då.." menmen..


Kommentarer
Postat av: Anki

GRATTISSSSSSS

2008-05-13 @ 09:42:48
URL: http://sauda.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0