hmmm...

ja va ska man egentligen skriva här? helgen va ju som bekant väldigt händelserik haha :P
  • filmkväll
  • 25 årskalas
  • kusinens bal
  • äldsta kusinens bebis som ploppade ut :D
filmkväll i fredas m hanna, camilla, cecilia o angelica :) trevligt...såg visserligen ocenas eleven som man har sett några gånger nu, men den är ju faktiskt ganska bra, så den går att se flera gånger =) om inte annat så vart de väldigt trevligt att träffa kompisarna igen o snacka skit ^^

lördagen bjöd på fest hos kristian :D hur kul som helst att träffa han igen även om de bara va några veckor sen som jag träffade han sist menmen...synd bara att micke inte vart där, men har ju gott om tid på mig att partajja me han i sommar :D iaf, det vart en helgalen kväll...de fixade in oss på moon till halva priset också dessutom, eller ah för oss som kunde visa upp kårleg iaf ;) inte helt fel :) väl inne samlade vi på oss en massa drinkpinnar som vi fajtades me inne på dansgolvet haha..folk måste trott att vi vart galna, men oj så kul vi hade :D kristian vart helt galen där ett tag haha...jag o hanna hade en pakt mohahahaha....stackars kristian som sen fick lyssna på vårt tjejsnack hela vägen tillbaka till nyhem, han måste ju vart ganska trött på oss sen hahaha :P angelica den smarta glömde sin väska vid buskarna som dem kissade i...så hon cyklade från nyhem (lite på lyset) o letade efter sin väska...hon kom hem vid 5 tiden haha :P då hade hanna redan somnat...

söndan va de dags för min kusin att ha sin bal...eller ha sture, plönninge o lbs iaf =) många fina klänningar där :D fick se lindas bebismage :D som för övrigt redan är borta typ iaf...hon fick sin lilla pojke igår som ska heta elliot...hur söt som helst :D

idag har de la inte hänt så mkt..satt på skolan me hemtentan o ikväll såg vi på braveheart...då tittade den lilla djävulen fram i mig o jag busade till de lite...patrick råkade somna i stolen, så jag lånade my's vattenflaska o skickade iväg en stråle i ansiktet på han :P han vaknade ju ganska fort konstigt nog ;) sen vart han nog lite sur på mig, så får säg förlåt imorn i skolan till han...

ojoj, va långt de här blev :S får la bespara er de i fortsättningen o skriva lite oftare kanske hehe...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0