mitt stackars huvve :/

ojoj..ja mitt huvve har fått ta en del stryk denna veckan hahah :P
igår firade vi anton som fyllde systemet :) väldigt trevligt, blev lite lagom rund under fötterna...

iaf, i början på veckan råkade nilsson knäcka lampan så den for rätt i huvvet på mig *aj*
igår tror jag, att de va precis efter att anton hade kramat mig..då lutar jag mig bakåt o tappar balansen vilket får till följd att jag drattar i backen me bakhuvvet först och slår i det....även denna gång  *ajaj*

ja, jag säger då det :P dessa settare, dem e inte nyttiga för mitt huvve haha, men oj vilka trevligar pojkar det är =)

nu svira om lite o sen bort o bada me dessa...hmm, akta huvvet känns det som hahahah :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0