Partaj :D

jajjemensan :D grillfest som vanligt i torsdas :) alltid lika trevligt ^^ dock en aning blötare för min del än vad den brukar vara...hmm...jag, kallin o mattias tog en jättepromenad :P dem skulle egentligen bara visat vart bilarna stod parkerade inför sydsvenska rallyt, men vi kom aldrig dit ärligt talat så tror jag inte dem hittade dit heller hihi...en trevlig runda vart de iaf, me mycket prat o skoj haha...som vi flummade ett tag :P väl tillbaka på hammaren va de bara att ställa sig o städa undan...sen hängde jag me bort till hammaren korridoren..precis när jag öppnar dörren hoppar petter fram me en vatten flaska o tömmer innehållet på mig :P blött, så fick låna byxor av mattias :) sen fortsatte kallin vatten kriget, fasst han kom in i kurvan me lite för hög fart så han sladdade rätt in i väggen haha...

sen gick vi bort till adde...där fick jag en ny dusch, denna gången av fredrik...vit skjorta= vääääldigt genomskinligt..
sen hittade killarna addes lilla leksakstruck som dem hade kul åt, sen gick den sönder o då skickade dem den igenom hela korridoren mitt på min fot...ajaj...den kom ju inte direkt låg fart heller :/

igår kväll vart en lugn kväll me filmtittande hos camilla :D me cecilia, hanna o angelica...vart Oceans Eleven, hade visserligen sett den innan, men den är ju bra så den kan man se fler gånger :P

ikväll blir de partaj hos den gamla räven krille :P 24 år ^^ kul o träffa dem igen, synd bara att micke inte kommer va där :/ menmen...får gott om tid o träffa han till sommaren istället :) o kommer ju faktiskt hem till plönninge igen nästa helg =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0