Valborg

jaa va ska man säga..va hos morfar en liten sväng o hälsade på..han mådde bra, eller bättre iaf  =) sen var det dags att åka hem och ta de lugnt..

på kvällen var det dags att dra in till stan..var en sväng hos Svenssons först..dem hade lite grillkväll, blev lite vita lögner där haha (A) har du jackan med dig nu? aaah *knutna fingrar bakom ryggen*
åkte in till stan, väl inne hade jag total blackout kom verkligen inte på vart hanna bodde...det är sånna tillfällen MOBILER är bra att ha..grattis Sandra..
tankspridd som jag är så kör jag hem o ringer till hanna och får min vägbeskrivning..sen in till stan (igen) i ilfart...
väl där inne ringde vi Krille :D träffade både krille o micke igen..hur kul som helst :D
jag vet någon som kommer tänka ett tag på en viss person..
drog vidare till mårtenson och där inne slöt vi upp me Angelica :D länge sen man träffade henne (gäller förresten Hanna också) :/ men den som väntar på nåt gott ;)

idag är det en helt vanlig slappdag..pappa hade köpt ett nytt hemmabio system så mamma o pappa har vart sysselsatta me de hela dan..sen blev de att inviga de me Hot Fuzz den filmen är väl sådär, ganska knepig humor...men den funkar la :P

ikväll tror jag det bara blir lugnt..måste byta däck också :/

Kommentarer
Postat av: Hanna

nä jag har inget å förklara ^^. å om jag hade haft det så är det tystnadsplikt. Sandra jag hoppas du hr köpt dig en mobil nu ;)

2008-05-02 @ 18:36:33
URL: http://hannahou.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0