ajdå :/

hmm..jane ringde innan idag o berättade de jag misstänkte..happ så står man utan jobb i jul :/ hade ju räknat me att tjäna lite pengar under julhelgen, får la se om man kan hitta ngt annat lite snabbt..hade vart gött o få in lite extra klirr i kassa iaf, får la se hur de går me de... fulfest på torsdas puben nu då :P hehe, ojoj va jag ska spexa ut mig..har även fått lov att spöka ut mattias hihi, nu jävlar :P ;)

sen är de födelsedagsfest för emma på lördag tror jag de va :) ska bli najs, äntligen få fira att den lilla nissen fyllt 20 :P blir dock lite lugnare för mig eftersom jag ska tävla på söndag hihi =) ska bli sjuukt kul o få tävla igen :D
Babben ^^ aniinges tjock hahah :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0