Helgen i korta drag

fulfest i torsdas, otroligt kul...kanske lite för mkt dricka, men vad gör det :P hade ju trevligt =)
många galna utstyrslar denna kvällen hahaha...
på fredan va de väl lite sådär småjobbigt...gick inte upp ur sängen förrens 3 eller ngt haha och hem kom jag väl vid 5 tiden eller ngt...
kvällen tillbringades på hammaren me film o mys =) himla trevligt måste jag säga ^^
lördan va de film o mys på LB =) vääääldigt angenämt =)

tävlade i söndas o de gick väl inte riktigt som jag hade planerat...fick mig en close up på spånet i ridhuset haha, fast är rätt nöjd me att inte trillat av de senaste 5 (?) åren..va väl kanske på tiden haha eller ngt...blev iaf väldigt chockad..Karro snubblade till i landningen plus att hon även gjort ett sådant där otrooooooligt hemskt helikoptersprång innan...så man kan nästan säga att hon hoppade mig ur sadeln..ganska svårt att sitta kvar då..men men...


Kommentarer
Postat av: Matilda

Hej! Jag har kikat in på denna underbara sida http://www.gratismode.se/?c=10867 och blev medlem. Nu har jag lyckas att få ihop 100poäng på 1timme. lätt som en plätt=) Testa vetja, gratis presentkort på hm, siba...osv. Så testa vetja=)

2008-11-17 @ 18:58:54
URL: http://matildamayandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0