mm =)

sitter och skriver på min inlämningsuppgift som ska va inne imorn, går riktigt bra faktiskt..fingrarna riktigt flyger över tangentbordet (fast för tillfället går de ju sådär kanske haha) samtidigt som jag lyssnar på enligt mig Sveriges bästa manliga artist...vem tänker du då? men daaah...markus fagervall of course :P älskar hans röst, finns ingen bättre =) hans nya album är helt ok, han håller måttet ^^ o den bästa låten är ju så klart If you don't mean it sjuuukt underbar låt =)
Markus Fagervall är verkligen artisten med stort A hihi =) kommer ihåg när han sjöng U2:S Pride (som för övrigt också är en underbar låt) jag fick gåshud när han sjöng den..otroligt bra va det =)

firade lule i fredas, va egentligen inte på ngt suparhumör, men de lyckades killarna omvända haha...blev lite väl grova samtalsämnen emellanåt haha :P men sånt är bara kul =) vi blev alla lite runda under fötterna :P många frågor vart de också haha...
firade emelie igår som fyllde 19 grattis igen :) va väldigt trevligt, tog det dock rätt lugnt..

saknar dock en viss person..men imorn kommer han igen, mys =) börjar också skymta lite rosa moln som förflyttar sig ganska fort hehe...de är väl bara en tidsfråga innan jag hoppar omkring på dem också :P han blir ju snyggare o snyggare för var gång vi är tillsammans hihi =) de här kan nog bli något bra :)

njae, dags att återgå till uppgiften..

Kommentarer
Postat av: Martina

OJ vad jag håller med dig angående markus fagervall! Älskar hans låtar :D

2008-11-26 @ 12:04:00
URL: http://blayenka.blogg.se/
Postat av: Sandra

haha aaah fy fasen :D kan skicka dem till dig sen :D

2008-11-26 @ 18:26:33
URL: http://floppsy.blogg.se/
Postat av: Martina

GÖÖr det! :D

2008-11-30 @ 12:09:10
URL: http://blayenka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0