Sista torsdagspuben. . .

jaha, igår var det sista torsdags puben...i fortsättningen blir det onsdagspuben, tjoooho..jag kommer va riktigt trött på torsdagarna haha..först ridpass o sen puben :P

iaf, var trevligt..skulle ju blitt lugnt en cider..sen kommer jag upp till richard där jag genast får en grogg, sen tyckte dem jag skulle va me på shotrace nere på puben..haha så den där lugna kvällen kunde ju slänga sig i väggen, men trevligt hade jag iaf :) dansade o höll på :P hittade mina solglasögon också :D:D dem har vart borta sen hawaii puben, ett bra tag me andra ord haha...tycker om min lilla nallebjörn =)

jaha, shoppingturen i halmstad igår med tjejerna gick ju över förväntan haha, dyr blev den också (A)...jag va i mitt esse va de gällde o dra kortet haha ooops...blev iaf 2 klänningar, 1 par jeans, lite trosor o 1 tröjja =) så jag fick ju visserligen valuta för pengarna :P

sittning imorn, najs som sjuttsingen..problem me vilken klänning jag ska ha bara....många olika förslag, vissa tycker den lilla svarta andra tycker den svart/vit rutiga haha...aah de löser sig :) får se va mattias tycker lite senare när min lilla modevisning är över haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0