huuuuh :S

usch..vart på sjukhuset o tagit blodprov :S och enligt mig är blodprov något av de allra värsta som finns, är något sjuuuukt nålrädd...och jo jag vet de låter konstigt från en som har piercat sig 3 ggr och tatuerat sig 2 ggr...
de konstiga är att jag INTE har några som helst problem me att tatuera eller pierca mig, de är liksom på något sjukt sätt skönt och sen blir de ju snyggt också =)

men när de kommer till blodprov och vaccinationer blir jag något fruktansvärt nervös..
har aldrig gillat det, jag vet inte hur många gånger mamma va tvungen att påpeka hur nålrädd jag va som liten och skulle ta alla de där vaccinationssprutorna, ojojoj va jag skrek och grät.
Har tom ett svagt minne av att jag vid ett tillfälle fick sköterskorna att gå me på att ge mamma en spruta efter att jag hade tagit min, sen fick aldrig mamma någon spruta. OJ va arg jag blev då haha..

jaja...får la hoppas att de inte är ngt...paaaarty ikväll, fast de blir en lugn kväll ändå :) See you there =)

Kommentarer
Postat av: Hanna

Sprutor, Kanyler, Blodprov vad det än är. RÄDDA mig! förstå dig helt å fullt! haha å jag borde ju vara van efter min sjukhusvistelse ;)

2008-10-09 @ 19:08:15
URL: http://hannahou.blogg.se/
Postat av: Sandra

haha joo du om någon borde ju va van ;)

2008-10-09 @ 19:12:59
URL: http://floppsy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0