I dessa tråkiga tentatider. . .

så kan man faktiskt behöva skratta lite :P fick denna länken av jessica igår, hade helt glömt bort att den fanns haha...
jag skrattar så tårarna rinner varenda gång jag ser den haha...helt ooootroligt :P

http://www.youtube.com/watch?v=KIk26JT4XDY&feature=related

iaf..tentafest imorn då, men den blir lugn för min del..får bli cola..kom på att bilen ska besiktigas halv 8 torsdag morgon..är nog inte så populärt att komma dit bakis :P



Dagen har för övrigt hunnit utvecklas till att bli en tänka-på-johan-dag...många fina minnen =) lyssnade nyss på The Outfields "Your Love" och kom då fram till att den stämmer in sjuukt mkt på min o johans relation för tillfället...har också börjat fundera på om jag inte ska tacka ja iaf...men vet också att de inte kommer bli bra, så vi skiter i det...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0