Gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaalet haha xD

igår va de ju pubtorsdan..oh den här gången kom jag in, och hur kul hade vi egentligen inte haha :D:D:D
ojojoj, galet som faan hihi..på själva puben hände de inte så mkt haha, men där var kul också..de va på efterfesten de började bli riktigt kul :D vart hemma hos emelie, de va riktigt kul :D dock blev de lite bråk -.- men men..vart lite sur där ett tag..

vid kvart i 7 stack vi till donken och hängde där tills dem öppnade...fyllehungriga som vi va haha..men dem öppnade kl 7 under tiden hade jag och fredrik väldigt kul me rutschkanan haha, oj vilka bilder haha :) sen fick vi då komma in, och vi skulle ha hamburgare..till vårt stora förtret hade dem juu inte hamburgare på morgonen bara frukost..så vi beställde in frukost haha sätter oss vid ett bord och är allmänt flummiga..mitt i alltihop får jenny världens fyllehicka så man hör knappt va hon säger hahah så jävla kul va de haha..sen stack vi till LB o lirade lite GH :D:D kul som attan..

Hmm, ja patrick hur gick de nu me ditt o freddes 24 timmars partajj haha?? (däcka de första han gjorde när vi kom in till fredrik :P)

kvällens kommentar kom ju helt klart från allas vår Daniel Norlin :P
visade en bild på tjejens livmoder som jag råkade ha i ett häfte om mina ppiller och frågar på skoj
Jag: Daniel vad är det här?
Daniel: Jamen de är ju stjärntecknet jungfrun. . . (jättestolt o seriös med sitt svar)

oj va vi knäckte oss hahahah :P kom fler roliga kommentarer men dem glömde jag (som vanligt bort) :(:(:(

jaha, ska prata med jonas om T5 om 2 timmar..känns bra, grattis sandra..nä men de går nog bra :) HOPPAS HOPPAS att jag får åka ner till det universitetet i Melbourne :D:D hade vart så jävla ballt :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0