Nypiercad :)

ja, idag skedde de ju äntligen haha..jag o emma börjar traska bortåt mot studion, till vår fasa upptäcker vi att dem inte öppnar piercingen förrens kl 16, alltså drygt 5 timmar som vi skulle sätta sprätt på i växjö..fast de lyckades vi riktigt bra me tycker jag :)

gick nog in i alla klädbutiker sokm finns i växjö haha...emma skulle ju hitta ett par jeans :) de va ju dock jag som hittade det, bland allt annat som jag köpte...plånboken är väl kanske inte riktigt lika nöjd som jag är haha men de är smällar man får ta..lönen kommer ju på måndag eller ngt sånt, så behöver inte va utan pengar så länge =)

så hann ju klockan då äntligen bli 4 :) vi knallar bort, vem står inte i dörröppningen om inte den oemotståndligt snygga oscar :O sandra blev återigen alldeles knäsvag haha :P
väl där inne så får vi vänta lite, sen är de äntligen min tur..vi går in o vi pratar på..jag o han prata på under tiden han förereder allt om uttöjningar och hur ont de gör..jag kopplar helt bort vad han håller på med så mycket pratade vi haha, helt plötsligt hör man "OJ..!!" borta från emma som har vart tyst större delen av tiden då har han stuckit igenom nålen så jag tittar ner och får se en nål genom naveln haha...vi fortsatte prata o jag säger helt plötsligt usch nu kommer den värsta delen, när du sticker igenom smycket, han bara nää de gör väl inte så ont..så pratade vi lite om det och sen säger han helt plötsligt men de kändes väl inte? vad frågar jag..jo men när jag stack igenom smycket..
att jag blev paff eller :P de e inte klokt va de kan göra på koncentrationen när man pratar om ngt kul hahah :P man glömmer helt bort de man ska göra :P

nää, nu är de legolasgrejjen som gäller..hinner inte sitta me den imorn, så måste göra klart så mycket som de bara går ikväll...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0