ojoj haha. . .

vart ju första puben igår..jag, carro, fredrik o eric stod :) kul att stå i puben o igår va extra kul av någon anledning :)
sjukt segt att sitta i insläppet i början, folket kom ju inte förns vid 10 tiden -.- sådär lagom kul att sitta där o inte ha något att göra :/ men men, sen droppade de in o den där settar tjejen i ettan är riktigt trevlig :) så hon höll mig sällskap där, vi pratade en massa hästar hela tiden sjuuukt kul...så ska hjälpa henne emellanåt me att rida in hennes 3 åring =)=) de tycker vi om ^^
lule höll oss också sällskap ibland.. han stämplade mig i pannan me stämpeln ...

sen de började droppa in folk vart de riktigt kul :D jag kan mycket väl tänka mig att jobba i en bar, gillar känslan =) hur mycket corona gick de egentligen inte igår hahaha?!?!
fick även fixa min Rosa Pantern till några...den e mumma hehe :)

va en riktigt lyckad kväll igår, och vi fick in riiiiiktigt mycket pengar :D dem rätt ner i fickan hade ju inte vart helt fel haha..
sen va de bara att städa av lite snabbt, sen på efterfest...först bort till patrick, satt o mös me lilla Snövit hon är ju inte lite söt :) Vill ha min Silverponke här :( sen drog jag, carro, fredrik, adde o ante bort till fredrik på efterefterfest :) satt där o drack fram till kl 6 på morronen haha..då vinglade jag o ante upp för o lägga oss haha..
jag va duktig o fixade tiden jag skulle gå upp imorse på klockan, men satte jag igång alarmet?? näää skulle inte tro de va...vaknar halv 11 o har försovit mig rätt duktigt haha..eller aah ante också..började 9, ooops haha..sket i den föreläsningen, men den vart tydligen väldigt intressant..så de va lite synd nu i efterhand kanske, men de kommer ju fler föreläsningar =)

kan man va mer svartis?! :S skiiit asså, snackade ju bara me dem..de är mina killkompisar, seriöst!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0