ojoj mkt som hänt

i fredas invigde vi ettorna i supandet här i ljungby haha..de slutade ju trevligt haha :) dock lite minnesluckor på lördas morgonen :P blev väckta av my o adde vid halv 8..."nu ska vi städa, upp o hoppa..." sen kommer den bästa kommentaren den dagen haha "men, sandra va e de som ligger i sängen..?!" haha..de va bara o masa sig ner o städa..bakis som man va usch :S

söndan vart de rätt så lugnt..en massa planering till nollningen o sen vart de guitar hero inne hos fredrik, lite senare vart de film i ett knökat allrum på LB haha..Foll's Gold eller va den hette...den va najs, typ som Into The Blue, spännande o rolig :)

sen va de nollning som gällde på måndan..många roliga kort o roliga stunder vart de =) sen vart de väldigt trevligt igen haha..börjar vänja mig vid att sova jämte folk igen :) mys ^^
sen på tisdan fortsatte nollningen, vart några ettor o tvåor som va lite bakis kanske haha..sen vart de mys igen :) de här tycker vi om hahah...

ikväll är de torsdas puben..premiär o jag ska stå i puben ^^ tillsammans me carro, eric o fredrik :) ska bli najs..
nää städa nu kanske?

Hur kan jag ha sån otur (?) att hitta 2 killar på raken som är hästallergiker? är de bara jag som lyckas me sånt eller?? allergisk mot katter också för den delen :O ojoj..illa de här haha :S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0