Fantasilöst idag. . .

jaa äntligen efter att ha fått rida D-ponnier 2 veckor i rad fick jag nu till min stora förtjusning rida stor häst :) en ny dessutom Rapsodia (vem döper en häst till de?!) väldigt trevlig häst, dock den lataste jävel jag någonsin ridit -.- började utan sporrarna, men insåg snabbt att de behövdes på denna mkt lata dam..efter de så gick de riktigt bra...sen att hon inte jobbade på så bra eller att hon inte orkade bära upp sig i galoppen är ju en annan sak har man inte konditionen till de så har man inte haha :P ska iaf hoppa henne nästa vecka också..ska bli spännande hoppas de är lite mer fart i henne då :)
men som de verkade på ullrika hade hon inte gjort så himla mycket innan hon kom till ridskolan så hon kanske är ganska grön på de där me hoppning?!

ikväll är de studentpuben som gäller o denna kväll står jag på rätt sida baren ;) paddington ikväll naajs..imorn ska jag INTE missa föreläsningen haha..imorn bär de av till mitt kära Halmstad igen :) träffa massa kompisar :D:D på söndag är de lilla Elliots dop, han är ju såååå söt =) vill också ha hihi :) sen är de ju dessutom finalen i Breeders Trophy i Fälttävlan för unghästar på Plönninge :D:D and who's gonna be there?! oh yes ME....yaaay, ska bli så kul o se de :D har längtat ända sen jag fick reda på de =) träffa claesson o alla de andra på plönninge igen :D:D oh yeees...

hem nästa helg också :D den helgen blir fullspäckad både 18 årsfest o inflyttningsfest..mycket angenämt ^^

många tankar i huvvet o typ 90% av dem befinner sig i en tidsram mellan juni och juli i somras...ta mig tillbaks NUUUUUUUUUU!!! men bara att inse att de aldrig kommer bli så och gå vidare, svårt men de är ett måste...

Kommentarer
Postat av: Carrobarro

Hahahahaha...du kom aldrig till baren sandra =)

2008-09-14 @ 11:35:29
Postat av: Sandra

hahah näää jag vet :P en liten miss i planen ;)

2008-09-15 @ 16:11:54
URL: http://floppsy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0