Fixa undan dag!

Ja, eftersom jag va alltför förkyld för att kunna gå på dagens föreläsningar så stannade jag hemma.. Nu ser lägenheten ut som ett kaos, men som ikväll kommer vara skinande ren =) De ligger nytvättad tvätt över soffan och sängen så jag håller på att sorterar den :P dammsugarn är utdragen, fast de har den å andra sidan vart ända sedan jag flyttade in hos Mattias haha :P

trots förkylningen är den här dagen perfekt för att jobba undan en massa saker som blivit undanprioriterande...bland annat ska lägenheten städas, den ska sägas upp, jag ska skriva på hemtentan plus en miljon andra saker känns det som...

solen skiner för en gångs skull i Ljungby otroligt härligt, satt ute på taket en liten stund och solade nu på lunchen lovely!!
Dags att gå tillbaka till listan...ur högtalarna strömmar också ljuv musik från Breaking Benjamin =) me like!
Imorn kommer jag förhoppningsvis va såpass frisk att jag kan gå på föreläsningarna :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0