Idag äntligen :D

Idag får jag äntligen träffa matttias igen :D:D wihooo!! ska bli så mysigt :) ska bara va me varandra..laga god mat sen ta en filt o lägga ut på taket..tända lite ljus, och bara mysa =) damdamda love is in the air ;) myspys värre liksom =)

annars idag ska jag väl försöka få kläm på de där labbarna vi har i WWW och Databaser, de ska nog inte va så svårt..Eller?!
sen får jag ju faktiskt ta och utnyttja de fina vårvädret och sitta ute på taket..och läsa Luftslottet som sprängdes wiiie...inte mycket kvar av boken, hmmm...får köpa någon ny och läsa sen :) har kommit in i mitt läsande igen...ganska trevligt att sjunka ner i en bok för en timma eller två..jag menar som paus i pluggandet är de perfekt :D ska bara hitta någon intressant bok, men de löser sig nog =) får titta runt lite på maxi senare idag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0