Ny uppdatering :)

Hopp, va ju kanske ett tag sen jag bloggade...har hänt en del saker sen dess :) Mattias och kallin kom hem från Ätran förra fredan och stannade tills på söndan..mycket angenämt att få träffa mattias igen :) va mest slappa o titta på film som gällde, väldigt trevligt...tycker fruktansvärt mycket om min underbara pojk =)

sen på måndan satt jag och pierre i skolan me caset..fick därefter ett ryck och bestämde mig för att hälsa på killarna borta i ätran...denna gången hade jag siktet inställt på att faktiskt hitta till ätran, vilket jag också gjorde efter ett tag :P körde en helt annan väg än va killarna hade gjort tydligen, men jag kom ju fram ändå...hade väldigt trevligt där borta, höll Sara sällskap under tiden som killarna jobbade..en av kvällarna fick sara något ryck, svansen blev tjock på 1 sek..därefter rusade hon in och ut mellan vardagsrummet och mattias sovrum flera gånger...jag va lite trött efter dagen som varit (jo man blir faktiskt rätt trött av att inte göra något, tro mig ;)) varav jag börjar asgarva...och får ett sånt där hysteriskt skrattanfall som bara jag kan få..mattias har otroligt kul åt mig då, mina näsborrar fladdrar som om jag vore på G för att flyga iväg vilken sekund som helst samtidigt som jag hyperventilerar och skrattar så tårarna rinner:P kunde dock efter ngn minut lugna ner mig lite, men de räckte me att kolla på sara så fick jag ett skrattanfall igen :P

onsdagen bjöd som vanligt på ridning :) och därefter puben, där jag anmält mig till poker :) första gången jag spelade med marker och tro det eller ej..men jag vann faktiskt hela skiten haha vilket resulterade i ett presentkort på 50kr i baren :P alltid trevligt...

imorn bär de av till karlskoga igen, va inte länge sen vi va där...men upp bär de iaf och de är ju iof jätte trevligt där uppe =) ska bli kul o träffa erika igen :) dessutom åka och bada i gustavsvik tror jag de hette...jag vart så sugen på de så jag sa de till killarna tidigare i veckan och kallin nappade direkt...så de verkar som vi ska kunna få ihop ett gäng som sticker och badar =) alltid trevligt :)

nähe..dags att återgå till alla sysslor jag har att sköta innan kvällen är slut...dem är några kan jag ju informera er om haha..oops :P ha de najs gott folk =) njut av de fina vårvädret som vi har :) funderar på att gå i klänning imorn, får väl se hur långt de planerna kommer :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0