Saknar min pojk :(

Imorse vid halv 7 tiden åkte Mattias och Kallin till Ätran på deras praktik...jag saknade Mattias från stunden att han gick ut ur dörren och satte sig i bilen :( de blir inte direkt bättre heller ju längre tiden går...får iaf se honom på torsdag igen, då åker jag bort till Ätran och hälsar på..Ska bli så skönt att få känna hans kropp och värme emot min igen :)  men de är fortfarande 2 dagar kvar tills dess.. Allting har helt plötsligt blivit så tråkigt när han inte är här omkring längre :/

Saknar han så de gör ont :( de är sjukt jobbigt att va ifrån honom, tårarna tittar fram emellanåt..trodde inte det skulle bli så här jobbigt att va ifrån honom..men tydligen är det så här jobbigt :( hur ska jag klara mig i 7 veckor och bara få sova me han högst 2 nätter i veckan???

Vill ha hem han igen, vill inte va utan honom!!

Sandra <3 Mattias för alltid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0