En rejäl uppdatering

ja de va ju rätt länge sen jag skrev sist..har ju faktiskt hunnit att bli nytt år mellan gångerna ;)

många spännande händelser som inträffat under de gångna året..

  • nya kompisar man har träffat :)
  • de där få dagarna i somras då man faktiskt kunde spendera lite tid på stranden
  • alla de där jobbdagarna uppe i lagården me johanna :D samtidigt som henrik o robban retades me oss
  • den där snygga veterinären som vi hade ute så många gånger?! ;) sorry för den mattias :P
  • veckan när linköpingsborna va nere va ju inte heller helt fel =)
  • man började ju kila stadigt dessutom på slutet av året =) de bästa av allt helt klart :)
familjen skaffade hus i slutet på året, så julhelgen spenderades med allt flytta en hel del från de gamla till de nya...men de gick..väldigt trevligt :) asmkt me uttrymme :) enda negativa va att man inte hade ngn som helst tillgång till internet, så jag kände mig ngt isolerad...fast de vägdes upp av att man fick bättre teckning hahaha :P

festade en hel del me min andra hälft i halmstad..kunde inte blitt bättre o som vanligt när jag o hanna kommer igång blir de allt annat är galet :P året kunde inte ha fått ett bättre avslut än en kyss me älsklingen :)




Kommentarer
Postat av: Hanna

Tack för en as bra avslutningsvecka på 2008 :D mer sånt 2009!

2009-01-07 @ 19:58:36
URL: http://hannahou.blogg.se/
Postat av: Hanna

Tack för en as grym avslutningsvecka 2008 :D mer sånt 2009!

2009-01-07 @ 19:59:51
URL: http://hannahou.blogg.se/
Postat av: Pierre

Låter som att du hade ett trevligt 2008 xD

2009-01-07 @ 21:11:24
URL: http://pierregrettve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0