jaha. . .

suck dags o fixa lite me bilen..nu börjar ju tydligen bromsskivorna tryta :/ usch, inte precis vad en students klena plånbok önskar sig suck..så de blir till att byta runt om och de blir ju definitvit inte billigt...jaja, vi skulle tydligen skruva ner bromsarna först o se hur de såg ut...men de lär väl knappast bli nu i veckan så antingen får jag väl flörta till mig så jag får låna mattias bil eller så får jag la åka me cecilia till o från stallet :)

har iaf hittat en billig helförsäkring på bilen som tom jag klarar av =) drygt 4000 om året...är visserligen så mkt som den kostar nu, "problemet" är bara att den står på morsan, hade kostat en sisådär 13000 om den stått på mig :P
är faktiskt lite småsugen att skriva över den på mig, så jag verkligen äger min bil på riktigt :D ska ta mig ett snack me morsan om de där..

utgång ikväll =) blir nog najs de :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0