Återträff med Plönninges avgånsklasser 2007.06.15

De va helt otroligt grymt kul =) så otroligt att de redan gått 2 år sen vi tog studenten..känns nästan som de va igår man tog studenten men men..alla samlades vid grillarna på vårt kära gamla hushåll, alla satt o tjabbade :) sen tändes grillarna och vi började grilla..

alla gick en tipspromenad bestående av frågor som ex "Vem suger bäst?" som jag va me på, och sånna frågor som de är meningen att man ska misstolka..jag vann för övrigt den tävlingen också haha...som bestod av att dricka upp 2 glas med sugrör..

kvällen fortsatte, med lekarna som sedan övergick i att festa rent allmänt :) alla va sig lika och de kom fram att 2 st va gifta och hade barn...tråkigt nog så va de inte så många som kom...en del valde att festa nere i Falsterbo istället för me plönninge menmen..Falsterbo är ju samma sak år efter år, plönninges återträffar kommer ju inte lika ofta :P

men iaf, allt flöt på och va riktigt trevligt...fick erbjudande från martina att bli fodervärd på Rasse =) som är otroligt lockande, men som jag tyvärr inte kommer ha råd med :/ annars hade jag inte tvekat, tror jag iaf :P fick också en försenad födelsedagspresent från hanna o angelica, har dock inte lyssnat på den ännu..men snart så =)
malin sov över hos mig och vi snackade en hel del innan vi till slut somnade :P

Summa summarum, va återträffen otroligt lyckad trots regnskuren som kom...Ser fram emot nästa om 8 år när vi har 10 årsjubileum haha ;)

Kommentarer
Postat av: Martina

Det var grymt skickligt av dig att "dricka upp 2 glass" "med sugrör" ! Haha ;) Jag hoppas att det blir en ny återträff inom 8 år ! :-O

2009-07-20 @ 18:50:02
URL: http://blayenka.blogg.se/
Postat av: Sandra

hahaha du tycker de :P ja, mattias har ju stor nytta av min skicklighet haha ;)

2009-07-21 @ 16:07:08
URL: http://floppsy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0