En liten uppdatering

ja, de vore väl kanske på sin plats med en liten uppdatering..är väl kanske inte så mycket oförändrat sen sist jag bloggade...
mattias flyttade upp till karlskoga igen i fredags, så nu dröjjer de typ 3 veckor tills jag får se han igen :O hemskt lång tid!! bara att hoppas att någon av oss får ett jobb där uppe så vi kan skaffa lägenhet vilket innebär att jag äntligen får flytta upp efter honom :D ska bli så skönt när vi äntligen får starta våra liv tillsammans på riktigt!! längtar verkligen!!

annars jobbar jag och står i, om vädret dessutom håller i sig som de gjort fram tills idag kommer jag va en pepparkaka i slutet på sommaren :D målar garage o hus, faktiskt väldigt trevligt :) dock syns de ju på mig när jag har målat haha, speciellt när jag målat taket ;) droppar lite färg ibland..har tom hänt att jag fått färg i näsan (!) men men, kul är det iaf =) kommer bli himla snyggt sen när de är färdigt..

snart återträff me alla som tog studenten 2007 från plönninge..ska bli otroligt najs att träffa alla igen, hur många som helst som man inte sett sen studenten ju...lite tråkigt, men så är det ju tyvärr ibland..

längtar som bara den till lördag v 30 :D då åker jag upp till karlskoga o får äntligen träffa min underbara älsk igen!! har dock fortfarande inte kommit på va jag ska köpa för födelsedags present till honom...förslag tas tacksamt emot, haha ;)

annars är de la inte så mkt, farmor har flyttat in i huset...grannarna kommer över titt som tätt o hälsar på..riktigt roliga är dem :D

Kommentarer
Postat av: Martina

Jag blir mer och mer sugen på återträffen alltså! Vi kanske ses där :)

2009-07-05 @ 22:26:12
URL: http://blayenka.blogg.se/
Postat av: Sandra

tycker absolut att du ska komma till återträffen!! :D vi ses där!

2009-07-06 @ 14:24:51
URL: http://floppsy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0