Bara lite strunt . . .

Har väl egentligen inte så mycket att säga mer än att det är helt underbart väder ute! :D jag älskar det och njuter verkligen varje sekund jag är ute i solen...att jag har fått sol eller?! :D har tom skaffat mig en liten rosett på ryggen haha...men den försvinner väl snart när färgen jämnat ut sig :)

Så nu äntligen..Kallin, släng dig i väggen..! äntligen är de tävling på jämn nivå..Må bäste man eller kvinna vinna den 31a augusti..nu är jag med i tävlingen på riktigt hehe...

imorn är det debut som receptionist i vandrahemsreceptionen..de ska nog gå bra :) känner mig ganska säker på hur det sköts där borta...nää nu ska jag ut i köket o hjälpa pappa me maten..

Ha de najs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0