Flyttpackning pågår

jaha, flytten från ljungby närmar sig med stormsteg..har visserligen fått hem en hel del från lägenheten, men de är fortfarande mycket kvar :/ typ min stora soffa, garderob och en lampa nermonterad i delar...suck...besiktning på måndag sen är det tillbaks till harplinge som gäller :)

den gångna helgen spenderades uppe i karlskoga, trevligt som alltid :) tog min bil upp för en gångs skull, fick lite delar till 745an som inte passade (igen) på fredag får vi förhoppningsvis rätt wire till bilen så den kan bli klar ngn gång...annars händer det väl inte så mycket, monterar ner så mycket som jag bara kan...nästa objekt blir soffan, det stora flyttlasset går på lördag..mattias examen på fredag kul kul =) sen börjar de verkligen livet, najs som sjutton...bara få jobba och betala av den underbara ?! skuld man dragit på sig under dessa 2 åren...men men, bara att bita i de sura äpplet och betala de...

sen kanske man ska ha 3 (!) jobb i sommar...städa på skolan, ev tvätta me högtrycken i lagården och sen kanske ovanpå allt detta jobba vissa kvällar i vandrahemsreceptionen...om de blir så här kommer det ju rulla in riktigt härliga pengar i kassan och gissa om jag ska spara mycket eller :P ;) oh yeah!!

sista dagen i skolan idag, FETT SKÖNT!! så imorn är det bara flyttpackning som gäller, dagen lång...på ett sätt ganska skönt att inte ha mattias här när man håller på så mycket, ännu mindre yta än annars...

dags att återgå kanske...sen ridning ikväll, tror inte de blir ngn pub för min del ikväll..ska bara ta de lugnt, har ju mattias hårddisk så får väl se Pineapple Express eller Yes Man...råkade ju somna när vi skulle se dem tillsammans...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0