Händer inte så mkt...

Tänkte bara köra en liten uppdatering innan jag ska ut i solen och steka lite :) har spikat ett jobb till i sommar :D Har numera 2 sommarjobb och om 1 månad kanske jag har 3 :P nu är det bestämt att jag ska jobba vissa kvällar i vandrahems expeditionen...gött me lite extra klirr i kassan :D fast lär ju inte få min skatteåterbäring förrens i höst :( hade ju behövt de pengarna nu...ekar ganska duktigt i plånboken... men men, snåla som fan fram till löning i juli :/

andra jobbdagen är över och jag har redan kommit in i jobbet gött som fasen...sofie började jobba idag, så nu är de inte så ensamt att göra veckostädningen längre :D vi pratar på som fasen om allt möjligt =) 

midsommar kommer firas uppe i karlskoga, blir nog trevligt det :) hade dock velat fira den i halmstad, men men...de har man ju gjort så många gånger innan så man får la vidga vyerna lite så att säga :P haha...

annars händer det inte så mkt (precis som jag skrev i rubriken) jag jobbar på och sliter...kommer ha en toppkondis när sommaren är slut, cyklar fram och tillbaka till jobbet varje dag, riktigt skönt faktiskt =)

Ha det najs... =)

Kommentarer
Postat av: Martina

Hej! Är du helt klar med din utbildning? :) fick för mig att du hade ett år kvar? Puss!

2009-06-20 @ 22:57:12
URL: http://blayenka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0