Midsommar

Var riktigt trevlig :) spenderades uppe i karlskoga med gemensamma vänner..började med god mat uppe i stugan med nubbe, sill o nypotatis som de ska va :) därefter åkte vi bort till kallin till hans föräldrars sommarstuga..hans familj är helt skruvad haha :D hur roliga som helst, jag hade på mig min fina svart/vita klänning, man får ju va lite uppklädd på midsommar =)
sen va vi där ett bra tag, drack o spelade kubb :) sen åkte vi in till stan till några, trevligt där med..
fick även sålt 745an denna kväll...1 av 2 bilar sålda, gött som fasen..så vart man då ett steg närmare till att bli 940 ägare :)

på lördagen va de fest igen, va väl inte så jättesugen på att dricka...då man druckit så pass mycket att man fortfarande va full när man vaknade..men de va bara att vända sig på andra hållet, känna mattias armar omkring sig sen somnade man om och vaknade vid 12 tiden igen och då mådde man fint igen =) kvällen va iaf najs, lite småseg men trevlig ändå..

söndagen va ganska slappt, körde hem sen vid 9 tiden på kvällen och va tyvärr inte hemma förrens vid halv 2 på natten :/ men men...som om man inte skulle få sova få timmar ändå, så skulle katten tvunget väcka en först vid 4 tiden me o kraffsa lite försynt på dörren och jama lite...somnade om, vid halv 5 tiden igen va de dags för katten igen att krafsa lite...kl 5 va sista tiden då hon krafsade, den här gången skulle hon prompt ha upp oss och satte in sista ansträngningen och krafsade rejält mkt på dörren varpå jag flyger upp o öppnar dörren, skäller ut henne så hon blir riktigt paff och sen va de bara att lägga sig igen...

på eftermiddagen fick jag sms från älsk me att båda bilar numera va sålda!! yaaay!! pratade me mamma o pappa så de ska köpa ut mig från min bil och sen ska jag o mattias köpa 940in :D gött mos!

Kommentarer
Postat av: Martina

Tja! Vad har du för jobb? Ska du jobba länge? :) Tycker att det är bra att du gör det som känns bäst för dig :) Puss

2009-06-23 @ 18:29:29
URL: http://blayenka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0