Dreamcatcher

Tittade på den ikväll, en av Mattias favvoböcker..(Stephen King som skrivit för övrigt, om ni inte visste de) som de allra flesta vet är han ju kungen bland skräck/thriller författarna..så jag vart ju nervös från början och hoppade till för minsta lilla i filmen..till slut vart mattias irriterad och sa åt mig att skärpa mig..sagt och gjort, jag gjorde de..sansade nerverna, OCH se de funkade faktiskt :D:D otroligt bra film, och jag tänkte faktiskt köpa boken och läsa den, alla hans böcker för övrigt..

såg även klart på Låt den rätte komma in igår kväll, men den vågade jag faktiskt inte se hela på :/ så den kan jag inte uttala mig om..men men, nu har han sett den och nu är den ur världen...under tiden ska jag gotta mig me Luftslottet som sprängdes sjuuukt spännande..den blir nog snart utläst, sen borde man kanske också ta sig en titt på Twilight böckerna, många som säger att dem är bra...men de kanske man ska ta till sommaren när man har tid att läsa? :) bara ligga ute i trädgården o pressa me en bra bok o en kall läsk, eller på stranden för den delen också =) så mkt bättre kan de inte bli, eller jo mysa me mattias slår ju förståss allt ;D

Nu har jag en massa böcker att läsa, haha..jaja, de är bara o beta av dem en efter en samtidigt som man läser kurslitteraturen ....suuuuck...tenta nästa vecka i Informationssäkerhet och IT- juridik...de fixar vi fint =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0