En ganska lugn helg

Jag och mattias tog ett rejält ryck och städade upp resten av rummet i lördas innan Morgan, Bettan o Nathalie kom hit på besök..trevligt drack lite kaffe och åt på Pink..sen var det bara att ta det lugnt, så vi sov middag en stund..sen va de fest =) bilder kommer snart :) för en gångs skull blev de rejält drag här på ettan..alla va kalas :D vi skulle gått ut, men när vi kom så långt så gick de inte att hitta mattias körkort...allt va mitt fel då jag lagt de på tv bänken efter att jag använt de på dagen..sen kunde vi verkligen inte hitta de och vi började bråka rejält..till slut hittar vi etuiet borta vid datorn..
så vi gick aldrig ut...kan ju också tilläggas att körkortet låg bakom datorbordet...

söndan va lite jobbig den första timmen, men efter lite vatten och en ipren va man en  vanlig människa igen...dagen va lugn på ett sånt där härligt sätt =) tittade på en massa filmer och myste :) bland annat min favorit Djävulen bär prada och dessutom fick vi äntligen sett på Twilight...OH MY GOD!!!! ska lätt se uppföljaren när den kommer ut =) den va så otroligt sjukt bra..så nu ska jag verkligen köpa böckerna och läsa dem :D:D

sen när vi la oss slog allt till och jag blev dunderförkyld, så jag sov inte sådär jättebra denna natten...men de är väl lite bättre idag, får se hur de är ikväll...hoppas de är lugnt imorn iaf..Toarullen är min bästa vän för tillfället :/

en hel del plugg den här veckan..en hemtenta och 2 case som ska göras...ja, semestern är väl över hehe....

Kommentarer
Postat av: Adela

Krya på dig :)!

2009-04-01 @ 11:32:00
URL: http://adela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0