Rapportskrivning och tentaresultat

suttit uppe på skolan hela förmiddan o tragglat igenom rapporten som skulle in idag..efter en del flum blev vi till slut klara me den och så kunde den skickas in...fick reda på tentaresultatet från affärsutvecklingstentan, men kände inte för o kolla resultatet i skolan, va knappt jag våga kolla de när jag kom hem..men wihooo! jag klara de fint =) nu är den kursen också avklarad! :D gött mooos..

mys me älsklingen också =) ligger inne på kims rum, medan kim o kallin spelar castle chrasher..otroligt jobbig musik haha :P film ikväll mysigt...

vill utomlands o bara ligga på en strand o lata sig..inte helt fel =) ge mig en sådär 25000 så hade jag lätt dratt iväg me mattias :D

gött, slutar den 24 maj :D

va hemma i helgen o firade morsan :) fick den efterlängtade Luftslottet som sprängdes, nu kommer jag äntligen få reda på hur de slutar..sjuuuukt spännande iaf :) skulle bra gärna vilja se Män som hatar kvinnor..
träffade elin också...stack till bob o spelade biljard o bowling...elin spöar skiten ur mig på biljarden...sen ramlar jag dessutom de första jag gör på bowlingen där för övrigt både mattias o elin spöade skiten ur mig...men vi hade kul ändå =)

hem den 2a april o träffa hanna o angelica som vid 8tiden dagen äntligen återigen landar i sverige efter 3 månader i australien...naajs =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0