tenta plugg. . .

Sitter i soffan tillsammans med Mattias...jag tentapluggar och han skriver på sitt ex jobb, trevligt..man kan förena nytta me nöje..mysigt o sitta lite sådär halvtrångt i soffan =) för det mesta går det alldeles utmärkt att plugga, men sen kommer de ögonblicken när mattias förvandlas..från att lugnt sitta still i soffan och skriva till en person som är hög på kaffe och därmed har en koffeinhalt i blodet som inte är av denna värld..

man skulle nästan kunna säga att han får lite dampryck emellanåt haha =)han fnittar som en 5 årig liten tjej och gör grimaser haha :D men jag älskar han ändå, jag får ju dessutom lite skratt attacker i min pluggstund när han får sina ryck haha =) så inget ont som har ngt gott med sig, som de så fint heter :)

annars då...helgen har bestått av plugg, dock inte så mkt som jag behövde kanske..men jag känner mig faktiskt rätt säker på denna tentan :) får väl se hur de går..avklarade ytterligare 1 kurs i fredas..Jag e på gång, nu jävlar betas kurserna av en efter en!! =) samtidigt som jag flitigt besöker ladoc:s hemsida för o kontrollera att poängen registeras, dock till mitt stora förtret har ingen av mina avklarade kurser lagts till i spalten under avklarade kurser än...men men, till slut ska väl även dem infinna sig där =)
nästa vecka är jävligt najs :) inga lektioner alls!! har dock en hemtenta i infodesign som ska skrivas, men annars är den go =)

därefter är de besök upp till karlskoga hela v 15 antagligen, beror väl lite på om man kan skippa onsdagens föreläsning o labb...men de ska nog inte va några problem, får la göra den me gu08 nästa vår om de skulle va så annars...sen på lördan den veckan blir de elmia för hela slanten :D som jag har längtat..blev ju inget förra året :/ menmen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0