tjohooo!

yaay :D äntligen fick jag rida igen efter 3 veckors uppehåll...o dessutom hade jag min älskade KARRO i hoppning ;D fy sjutton va jag gillar den hästen...hur härlig som helst :)

vi hoppade 4 hinder på volt som "tvingar" in hästen att verkligen lära sig vänta och lyssna på ryttaren :) gillar sånna övningar, speciellt när jag rider karro, för de är alltid en utmaning me henne...eller iof är de alltid en utmaning att ha henne i hoppning eftersom hon är så feg :/ men de gör de bara ännu roligare när man lyckas övertala henne att de inte är ngt farligt alls på andra sidan..fick riktigt fina rundor på slutet :D

ikväll blir de mys o se till att mattias pluggar som han ska hehe...najs bajs! imorn kommer becka upp o hälsar på KF, kul kul =) skönt o slippa va ensam tjej igen...har visserligen inget emot de eftersom alla killarna är så goa här i korridoren..

juste...KF fyller ju 26 idag =) vi kidnappade honom me ögonbindel o kungakrona på..sen körde killarna en liten runda i ljungby me han för att han skulle tappa bort sig :P sen hamnade vi på nålen där vi grillade =) mysigt men huuuuuuur kallt som helst :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0