Usch :O

Hmm..jag och Mattias hade precis gått o lagt oss igår. Vi låg och pratade en lång stund sedan skrämmer han mig. Varpå jag blir så rädd att jag gömmer mig under täcket och börjar gråta. Han vart inte förberedd på att jag skulle bli så rädd, så hans reaktion va att han började asgarva, de gick så långt att även han började gråta (Dock inte av samma anledning som mig ofc) De gjorde mig bara arg, att han skrattade så han grät (samtidigt som det var väldigt skrattretande) och när man är arg och man VILL vara arg för en liten stund. Då ska ingen komma och försöka få en att skratta, men allt som oftast får dem ju en att skratta varpå man kommer på att man skulle vara arg...man blir nu ännu argare än innan, den andra personen i fråga anstränger sig ännu mer för att få en att skratta...Så håller de på så, till slut orkar man inte va arg och man skrattar istället med den andra personen!

Ni vet sådana där hemska filmer som man kan hitta lite överallt på internet, framför allt har man kunnat se dem b l a på AFV där amerikanska pappor säger åt sina barn att de ska stirra riktigt intensivt in i datorskärmen för att se vad som sker. Efter några sekunder hoppar det upp ett sånt där äckligt zombie liknande ansikte och skriker, ungarna blir ju så klart skit rädda och springer därifrån...
Ungefär så gjorde Mattias, jag visste ju att han var där. Men jag va inte beredd på att han skulle skrämma mig, så de är ju klart som korvspad att jag skulle bli rädd. Fast varken han eller jag vart väl beredda på att jag skulle börja gråta haha. Därefter får han ju försöka lugna ner mig i 1- 1½ timme för att jag är så hysteriskt rädd sen han skrämde upp mig. Ja de gick väl rätt så bra.

Jag: Jag vet inte om jag ska skratta eller gråta?! (samtidigt som jag hulkar och snörvlar)
Mattias: Jamen du gör ju båda delar (asgarv) jag gråter ju också...

Suck, nu är jag helt slut..Suttit me rapporten hela kvällen, äntligen klar och har skickat den till både Mats och opponent gruppen...Ska bli så otroligt sköööönt när den här kursen är avklarad!!

Kommentarer
Postat av: Stina

du gjorde ett hästjobb med den dära rapporten, vilket verkligen uppskattades av alla i gruppen!

Kram på dej!

2009-03-12 @ 14:02:54
Postat av: Sandra

Tack =) de samma :)nu är de ju äntligen över så otroligt gött :D Kram på dig!

2009-03-16 @ 19:09:36
URL: http://floppsy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0