Helgen i Karlskoga.

Sitter här i sängen nu, skriver på caset samtidigt som jag har en sovande mattias i andra änden och med Taylor Swift strömmande ur högtalarna...otroligt härlig röst =) mysigt att lyssna på!

Helgen i Karlskoga va kul som alltid, börjar även kalla de för mitt 3de hem nu haha :) på väg upp till kga (blir förkortningen så? :S) aja skit samma..när vi kommit förbi askersund stannar bilen av någon konstig anledning och vägrar starta..så vi fick ringa dit daniel så han kunde bogsera bort bilen till macken som låg 500m från...därefter åkte vi hem, kom fram vid 12 eller ngt, va väl tänkt att vi skulle va framme vid 10 kanske :P något försenade kanske haha..skulle dessutom bort till nina o hämta de andra igen..så valborg vart rätt lugn för vår del, fast ganska skönt ändå..fredan höll vi på o fixa me bilen för att få igång den..men de ville den inte..så de va bara att bogsera in den till karlskoga..inte gick de långsamt iaf haha..bogsera lagligt vad är de liksom?! ;) sen vart vi hungriga så vi svängde inom Mackedonkan..niklas sitter o leker me sugrören..ni vet när man river väck en liten bit på toppen (eller bottnen, välj själva ;)) o sen blåser iväg sugröret..detta höll han på med..precis när jag hade fört upp glaset me cola till munnen så blåser han iväg ett sådant på mig och jag me mina reflexer..släpper nästan glaset med ett förvånat ansiktsuttryck..sen va de cola över hela bordet (eller nästan iaf) suuck...de hade rätt kul åt mig haha =) men alltid trevligt när man kan roa andra =)

lördagskvällen bjöd på fest ngnstans ute i buschen...men trevligt var det iaf :) har fått perfekta fyllor de senaste gångerna jag festat..alldeles perfekt ju =) varken för full eller för nykter..precis lagom :) sen söndan va lugn me hockey mellan sverige och ryssland tror jag de va..najs me vinst där =) sen va de ut till bilen o försöka fixa den...visade sig att de va jordningen till startboxen som inte riktigt ville...så de va bara till o skrapa bort lite färg så hade vi jordning igen...va i ljungby vid 1 på natten :P

blir hem o fira pappa o mig nu till helgen...trevligt trevligt...grattis farsan iaf, blir ju riktig gubbe nu gammal 60 åring :P men de blir nog najs, kommer tydligen riktigt många på lördag :) ska bli kul o träffa släkten igen, introducera mattias för de sista i släkten också...najs bajs!

Ha de gött folk!
Blev ju lång uppdatering igen haha. Roligare att läsa dessa eller ska jag uppdatera oftare?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0