Jobb i Karlstad

Fick ett glatt samtal tidigare idag :) nu i helgen när jag och mattias va hemma i halmstad så passade vi på att leta och ansöka till lite jobb. Eftersom jag redan har ett jobb nu i sommar så är det redan avklarat, det jag letade efter är ju såklart ett som jag kan börja på till hösten :) letade mest på naturbrukssidan, eftersom det är det som jag kan allra bäst =) hittade en grisgård uppe i Karlskoga där man födde upp slaktsvin. Sökte det och idag ringde de därifrån, för att få ett telefon nummer till min referens. JIPPI tänkte jag :) men ska väl inte riktigt ropa hej än kanske...men att de ringer och frågar efter telnr till min referens måste ju ändå va ett steg i rätt riktning eller hur?! :D

Så förmodligen blir det flytt upp till Karlskoga till hösten iaf :) hade det nog blivit iaf, men för mig spelar det ingen roll eftersom jag trivs lika bra i halmstad som karlskoga :) kommer ju dock sakna de bästa hemifrån, men ni kommer ju såklart upp och hälsar på emellanåt hoppas jag ;)

snart är ju också även 745an fixad :D mattias ska fixa handbromswiren och sen kommer han hit ikväll :) för att jag ska besikta den imorn eller på fredag och ta den till halmstad till albins skola för att han ska göra en hjulinställning...fan va go bilen kommer va att köra efter de eller!? :D slippa hålla emot för allt va man är värd för att den inte ska sticka från sida till sida på vägen när man byter körfält =) jävla åbäke...men bilbeståndet minskar sakta men säkert, snart bara 240in o 745an kvar :) sen får vi se va som händer...

upp till karlskoga nu till helgen och fira mors dag, trevligt trevligt...festa lite på fredag, najsbajs! köpa en låda vin av putte också som vart i tyskland :)

Håll nu tummarna för mig att jag får det här jobbet! :) Det hade liksom vart perfekt, kommer visserligen få pendla men det är väl inte så farligt...får se om jag vecko pendlar eller om jag ska pendla varje dag...

Kommentarer
Postat av: Hanna

KLart man kommer upp och hälsar på. Karlskoga, sveriges metropol ;D iaf när du bor där!

Håller en tumme för jobbet :D

2009-05-28 @ 21:38:59
URL: http://hannahou.blogg.se/
Postat av: Hanna

KLart man kommer upp och hälsar på. Karlskoga, sveriges metropol ;D iaf när du bor där!

Håller en tumme för jobbet :D

2009-05-28 @ 21:39:46
URL: http://hannahou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0